Meble z wysyłką już w 24H! Dostawa gratis!

FAQ

Najczęściej zadawane pytania:

  1. Jak długo trzeba czekać na zamówione meble? - 1-2 dni robocze
  2. Ile kosztuje wysyłka? - Dostawa jest gratis!
  3. Jak to się dzieje, że zamówienia są realizowane w tak krótkim czasie? - Większość naszych mebli jest już wyprodukowana i spakowana czeka w magazynie.
  4. Czy wysyłacie za pobraniem? - Oczywiście, w przeciwieństwie do większości sklepów realizujemy zamówienia płatne przy odbiorze. Forma płatności online jest dużo wygodniejsza, jednak jeśli boisz się, że nie otrzymasz zamówionego przedmiotu, możesz zapłacić u kuriera. Za płatność przy odbiorze doliczamy 10zł do zamówienia.
  5. Czy meble są nowe? - Tak, w ofercie posiadamy tylko nowe meble, oryginalnie zapakowane i nigdy nie montowane.
  6. Czy wystawiacie faktury? - Tak, system automatycznie wystawia faktury na dane podane w zamówieniu. Jeśli nie zaznaczysz opcji faktury - otrzymasz paragon.
  7. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie? - Tak, zapraszamy do kontaktu, tel.: 537 256 962.
  8. Czy w paczce jest instrukcja? - Tak, każdy produkt posiada czytelną instrukcję z rysunkami.

  9. Czy meble są zabezpieczone do transportu? - Tak, działy produkcji i jakości, opracowują co raz lepsze sposoby pakowania i zabezpieczania przesyłek. Obecnie uszkodzenia zdarzają się bardzo rzadko.
  10. Co jeśli jednak meble przyjdą uszkodzone? - Bezpłatnie doślemy nowe elementy, lub wymienimy paczkę na nową.
  11. Brakuje elementu - Jeśli w paczce zostały stwierdzone braki, uzupełnimy je. Dosyłamy nawet 1 śrubkę, nie musisz się niczym martwić.
  12. Czy mogę odebrać towar osobiście? - Tak, ale po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą sklepu. Mamy bardzo dużo mebli, oraz zamówień i musimy mieć czas, aby przygotować wybrane przez Państwa produkty.