Darmowa dostawa od 5000zł
FAQ
10 Najczęściej zadawanych pytań:
- Jak długo trzeba czekać na zamówione meble? - 1-2 dni robocze
- Jak to się dzieje, że zamówienia są realizowane w tak krótkim czasie? - Większość naszych mebli jest już wyprodukowana i spakowana czeka w magazynie.
- Czy wysyłacie za pobraniem? - Oczywiście, w przeciwieństwie do większości sklepów realizujemy zamówienia płatne przy odbiorze. Forma płatności online jest dużo wygodniejsza, jednak jeśli boisz się, że nie otrzymasz zamówionego przedmiotu, możesz zapłacić u kuriera.
- Czy meble są nowe? - Tak, w ofercie posiadamy tylko nowe meble, oryginalnie zapakowane i nigdy nie montowane.
- Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie? - Tak, zapraszamy do kontaktu.
- Czy w paczce jest instrukcja? - Tak, każdy produkt posiada czytelną instrukcję z rysunkami.
- Czy meble są zabezpieczone do transportu? - Tak, działy produkcji i jakości, opracowują co raz lepsze sposoby pakowania i zabezpieczania przesyłek. Obecnie uszkodzenia zdarzają się bardzo rzadko.
- Co jeśli jednak meble przyjdą uszkodzone? - Mogą Państwo odmówić przyjęcia paczki lub sporządzić protokół szkody z kurierem. Następnie należy skontaktować się z naszą obsługą, w celu bezpłatnego dosłania nowych elementów lub wymiany produktu.
- Brakuje elementu - Jeśli w paczce zostały stwierdzone braki, uzupełnimy je. Dosyłamy nawet 1 śrubkę, klient nie musi się niczym martwić.
- Czy mogę odebrać towar osobiście? - Tak, ale po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą sklepu. Mamy bardzo dużo mebli, oraz zamówień i musimy mieć czas, aby przygotować te wybrane przez Państwa.