Darmowa dostawa od 5000zł

FAQ

10 Najczęściej zadawanych pytań:

  1. Jak długo trzeba czekać na zamówione meble? - 1-2 dni robocze
  2. Jak to się dzieje, że zamówienia są realizowane w tak krótkim czasie? - Większość naszych mebli jest już wyprodukowana i spakowana czeka w magazynie.
  3. Czy wysyłacie za pobraniem? - Oczywiście, w przeciwieństwie do większości sklepów realizujemy zamówienia płatne przy odbiorze. Forma płatności online jest dużo wygodniejsza, jednak jeśli boisz się, że nie otrzymasz zamówionego przedmiotu, możesz zapłacić u kuriera.
  4. Czy meble są nowe? - Tak, w ofercie posiadamy tylko nowe meble, oryginalnie zapakowane i nigdy nie montowane.
  5. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie? - Tak, zapraszamy do kontaktu.

  6. Czy w paczce jest instrukcja? - Tak, każdy produkt posiada czytelną instrukcję z rysunkami.

  7. Czy meble są zabezpieczone do transportu? - Tak, działy produkcji i jakości, opracowują co raz lepsze sposoby pakowania i zabezpieczania przesyłek. Obecnie uszkodzenia zdarzają się bardzo rzadko.
  8. Co jeśli jednak meble przyjdą uszkodzone? - Mogą Państwo odmówić przyjęcia paczki lub sporządzić protokół szkody z kurierem. Następnie należy skontaktować się z naszą obsługą, w celu bezpłatnego dosłania nowych elementów lub wymiany produktu.
  9. Brakuje elementu - Jeśli w paczce zostały stwierdzone braki, uzupełnimy je. Dosyłamy nawet 1 śrubkę, klient nie musi się niczym martwić.
  10. Czy mogę odebrać towar osobiście? - Tak, ale po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą sklepu. Mamy bardzo dużo mebli, oraz zamówień i musimy mieć czas, aby przygotować te wybrane przez Państwa.