Darmowa dostawa od 5000zł

Bezpieczeństwo zakupów

Co w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki?

1. Dosłanie nowych elementów

Jeśli przesyłka została uszkodzona przez firmę kurierską, prześlij do nas zdjęcia uszkodzeń, zdjęcia opakowania, oraz numery uszkodzonych elementów (z instrukcji). Podanie tych informacji znacznie przyśpieszy cały proces. W większości przypadków sklep dosyła nowe elementy, oczywiście bez żadnych kosztów dla klienta. Nie trzeba odsyłać uszkodzonych elementów - wystarczą zdjęcia. Zależy nam na jak najszybszym rozwiazaniu problemu i zadowoleniu naszych klientów. Po otrzymaniu nowych elementów, uszkodzone możesz wyrzucić. W przypadku problemu z identyfikacją elementów, prześlij ich dokładne zdjęcia, obsługa sklepu pomoże w identyfikacji.

2. Wymiana produktu

Wysyłamy nową paczkę i zlecamy kuriera po odbiór uszkodzonego towaru. W przypadku braku możliwości dosłania pojedynczych elementów - produkt wymieniamy na nowy. Klient nie musi się niczym martwić.

3. Odmowa przyjęcia

Jeśli uszkodzenia są widoczne już przy dostawie, mogą Państwo odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki - w takiej sytuacji sklep również wyślę nową paczkę bez dodatkowych kosztów, lub zwróci środki za zamówienie, w zależności od decyzji klienta.

Czy zakupy w naszym sklepie są bezpieczne?

Oczywiście, jesteśmy legalnie działającą, w 100% polską firmą, z kilkuletnim doświadczeniem w sprzedaży przez internet i siedzibą w samym centrum Polski. Korzystamy z bezpiecznych systemów płatności, oraz certyfikatu SSL.


Bezpieczne płatności

Korzystamy z najbezpieczniejszych systemów płatności na rynku, operatorów takich jak Payu, czy Autopay. Możesz również skorzystać z płatności Paypo i zapłacić dopiero po otrzymaniu produktu. Jeśli jednak miałeś przykre doświadczenia z nieuczciwymi sprzedawcami i nadal masz obawy, u nas może zapłacić przy odbiorze towaru. Większość sklepów rezygnuje z tej formy płatności - u nas jest ona ciągle dostępna.

Gwarancja otrzymania zamówienia lub zwrot środków

Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie otrzymasz swojego zamówienia (brak towaru, paczka zagubiona lub zniszczona przez kuriera itp.) - wyślemy je ponownie, lub zwrócimy Ci pieniądze.